Monday, 25 April 2016 00:00

CONSULTANCY JOB FOR A CSO ENABLING ENVIRONMENT STUDY

You are invited to submit a response to the above mentioned job, where Reality of Aid Africa Network aims to establish the extent to which Civil Society Organizations are engaged by government and providers of development cooperation in issues of aid and development effectiveness. This is to be done in the following countries:
-Swaziland
-South Africa
-Tanzania
-Kenya
Among the things we would like covered during the study is the nature of the legal, structural and institutional framework in place, and to what extent it supports or hinders important factors such as: Participation of Child rights and Youth CSOs in policy dialogue, access to important information, Donor- CSO relations and the extent to which they are implementing development effectiveness principles in their own operations.
If you would like to be considered for this task, kindly submit a response to This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. together with your CV, a comprehensive proposal explaining why you are a good fit for this task. You need to be a resident in the above mentioned countries in order to apply.
Proposals should be submitted no later than 9th May, 2016

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Vous êtes invités à soumettre une réponse à la tâche mentionnée ci-dessus, où Reality of Aid Africa Network vise à établir la mesure dans laquelle les organisations de la société civile sont engagés par le gouvernement et les fournisseurs de la coopération au développement dans les questions d'aide et de l'efficacité du développement. Ce qui doit être fait dans les pays suivants:

-Swaziland
-Afrique du Sud
-Tanzanie
-Kenya

Parmi les choses que nous aimerions abordés au cours de l'étude est la nature du cadre juridique, structurel et institutionnel en place, et dans quelle mesure elle soutient ou entrave des facteurs importants tels que: Participation des droits de l'enfant et les OSC de la jeunesse dans le dialogue politique, l'accès aux des informations importantes, les relations donateur-OSC et la mesure dans laquelle ils mettent en œuvre des principes d'efficacité du développement dans leurs propres opérations.

Si vous souhaitez être considéré pour cette tâche, veuillez soumettre une réponse à This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. avec votre CV, une proposition détaillée expliquant pourquoi vous êtes un bon ajustement pour cette tâche. Vous devez être un résident dans les pays mentionnés ci-dessus afin d'appliquer.

Les propositions doivent être soumises au plus tard le 9 mai 2016

FaLang translation system by Faboba